- Details
- Category: Hrdinové a gildy
- Hits: 1186

Elmen - arcihrdina, syn boha Holmona. Jeho elektrická magie je přímo proslulá. Jakmile rozpoutá bouři i největší zlo se třese strachy.
ŽIVÉ LEGENDY
Samostatní hrdinové
Tito hrdiné jsou slavnější než současný král. Svými činy vstoupily do síně slávy a již nikdy na ně nebude zapomenuto. Uvedeni jsou pouze žijící, které pořád můžete potkat během svých cest a dobrodružství. Snažte se nestát jim v cestě, jakmile se něco semele. Většina z nich je zodpovědných za to, že Soherské království ještě existuje.
Mykulon
Představený rytířského řádu Květu Myhe. Úžasný válečník, bystrý léčitel a myslitel. Schopen vcítit se do různých rolí, často mění svou práci a snaží se pomáhat jak prostým lidem, tak rytířstvu a králi. Velmistr léčitelské magie, dokáže si poradit i s nejtěžšími případy otravy, ztráty krve, prý dokáže i vzkřísit nedávno zabitého.
Vévoda Sobo
Stařec chodící královstvím, mocný velmistr širokého meče a levorukého stylu. Zakladatel Bílé gardy a vysloužilý královský vévoda. Neužívá žádný druh magie, bojový styl je magií sám o sobě, nejedná se však o bojovou magii, ale nějakou pramagickou podstatu magie. Je dokonalým šermířem, jehož souboje nosí smrt nadbytostem, zrůdám, mutantům a zločincům.
Šestiruký fojt Březulka
Tento hobití válečník a pán strážců z Rustowa, ovládá boj třemi zbraněmi, tři krátké meče má v rukou a ústech. Jeho bojová magie se kombinuje s magií vzduchu a je velmi nebezpečný jak na blízko, tak na střední vzdálenost. Jednou přemohl slavného OKIDU, rytíře řádu Slunce, od té doby se těší velkému respektu mezi rytířskými řády až na řád Bílé knihy, jejichž kodex jim ho staví do nenávisti. Březulka je prý stínovým pánem celého stromu špehů na jihu země.
Semiel
V době, kdy ještě vznikali elfové, tvorové ovlivnění silným působením GORU v prvním věku, než došlo k pádu krystalonu, se zrodil i Semiel. Elfové byli natolik magicky ovlivněni nezkaženou přírodní silou GORU, že přežívají podnes, už sedm věků. Nalézt je, je velmi obtížný úkol, protože v králoství jich přežilo jen několik desítek. Vypadá to, že se zrodili z lidí, kteří měli srdce velmi nezkažené a blízké přírodě. Elfové jsou takzvanou pozitivní mutací. Záření OLIRu však kupodivu žádné dobré mutace nedělá, což se přisuzuje narušení rovnováhy zkaženým krystalonem. Semiel je stár kolem 11 000 let. Odjakživa žil v lesích a jelikož povstal z lidí, občas navštěvoval jejich sídla, pomáhal jim. Byl zřejmě výjimečný už jako člověk, ale jako elf začal vynikat velkou moudrostí, hbitostí a mocnou přírodní magií. Můžeme ho považovat za jednu z mála pozitivních nadbytostí, které se zasloužili o dobrý osud lidstva. Semiel pomáhal v boji proti stvůrám i mutacím. Největší mutací v kraji Rustowa se ukázali být Ještěří obři, kteří sestupovali k Rustowu a ničili a plenili vše, co jim stálo v cestě. Semiel je tehdy přemohl dříve, než stihly zareagovat palatinské legie. Prý holýma rukama odstranil útočníky a pak propadl hluboké depresi kvůli narušení přírodní rovnováhy. Paladinové sebrali co mohli a o Semiela se nestarali. Ten zmizel hluboko v lesích a od těch dob se prý lidským záležitostem vyhýbá. Otázkou je zda vůbec žije. Povídá se, že dává pozor na lesy. Nesnáší dřevorubce a bezohledné poutníky, které ničí vzácné květiny, šlapou po houbách a podobně. Semiel prý přebývá v Modrém lese nad Bílou věží.
Trojgorow
Mocný mág z poloviny pátého věku, který žil až do roku 112 věku sedmého. Jeho největšími úspěchy se staly alchymistické pokusy, kdy se mu podařilo vynalézt lektvar léčení, štítu, které se nám dochovali dodnes, ostatní lektvary bohužel neznáme, protože v jeho knihovně došlo těsně před mágovou smrtí k velkému požáru. Shořela rovněž celá řada pojednání o krystalonech, na kterých mág prováděl celoživotní výzkum. Jeho smrt byla zřejmě přirozená. Jinak byl velmi mocným bojovým pomocníkem, který dokázal léčit a ovládal silnou bílou magii. Jeho smrt byla neočekávaná, ba přímo překvapující. Žil dlouze a bez neduhů, přesto jej jednoho rána nalezli na lůžku a jeho tělo prý bylo seschlé jako stará švestka. Jako by byl z něj život úplně vysátý.
Elmen
Poločlověk, polobůh, zřejmě syn boha vzduchu a energie HOLMONA. Proslýchá se, že HOLMON sestoupil na zemi a udělal dítě jedné své kněžce, která ho o to trpělivě celý život prosila. ELMEN je mimořádný muž z nehož přímo sálá energie a respekt. Má bílé oči bez zorniček a příznačně k tomu prý slepě konná spravedlnost (asi má otcův komplex). Už se za život několikrát spletl, vstoupil do špatných skupin, či zahubil nesprávné osoby, o nichž si myslel, že jsou GORU, ále nebyli. Elmen je představený legie rytířů Hromových kladiv, kteří dělají úkoly, na které by jiné hrdinské skupiny měli příliž otázek, či by je přímo odmítly. Elmen vládne silou otce – vzduchu a elektřiny. Známá taktika boje Hromových kladiv je, že Elmen vyčaruje mocné statické pnutí na nepřátele, což jim ochromí svaly a nervy, utrpí zranění elektřinou a v jejich nemohoucnosti je rytíři roztlučou kladivy.
Kuln
Mág neobyčejné moci, vládne silnou vodní magií, je slavný díky své svému zákroku proti Temným plášťům z roku 1112 věku 7. Ti přišli do města Observatorium Furgum za neznámými účely. Někteří mágové propadli strachu a začali ihned aktivovat ochranou magii města. Tím samozřejmě temné pláště vyprovokovali k boji, obranná magie města padla a pak začali umírat první mágové. Už to vypadalo na masakr a zničení města, když právě KULN přišel a mohutnou vlnou spláchl útočníky na hromadu. Pak dlouho čaroval kouzlo kolosálních rozměrů a nepochopitelné moci, které nepřátele vcuclo do sebe a formou rozbouřené řeky je odneslo daleko od města, možná i mimo království či základní sféru. Pak se konečně mágové spojili a město znovu ponořili do magických ochran, plně připraveni na odvetu Temných, která však ani v následujících letech nepřišla. KULN proslul také svým rozumem a chladnou hlavou v každé situaci. Nyní je možné se s ním setkat právě v Observatoriu, kde dělá rektora Univerzity Furgské, předsedu nejvyšší vědecké rady a královského místodržícího. Je možno se s ním setkat také jako se soudcem, předsedá Královskému soudu ve Forumalis Robeus a dokonce si nechává platit soukromníky za moudré rady a "inteligentní pomoc". Kuln je zřejmě nejmocnější žijící mág v království. Na jeho rady dá jak Nejvyšší rada církve, Vědecká rada královská, dokonce i sám Farwott 3. Přes jeho vysoký věk, vypadá velmi mladě a energicky. Je sebevědomý, moudrý, bystrý, zásadně nepije, ale má slabost na dobré jídlo.
Ostrinn
Tato postavička je velmi skromná a často se snaží držet mimo dění království a jeho problémy. Vypráví se o jeho cestách za hranice země, kde přebývá i celé roky sám. Kupodivu zřejmě nějak odolává magii a mutaci GORU, tomu ovšem nevěří inkvizice, která ho neustále napadá a čeká na sebemenší příznak zkažení ducha, aby ho upálila. O Ostrinnovi toho moc nevíme. Vládne podivnými silami, neobvyklou magií. A většinou i během bojů nečaruje, jen přihlíží, léčí, či se ohání holí. Stále skrývá svou magii před zraky veřejnosti i konkurence. Vypráví se, že má obrovské znalosti o bozích a světě, a že cestoval až k hranicím země, je však velmi těžké z něj nějaké moudrosti vypáčit. Dost se vyzná v různých kamenech a minerálech, ohledně nichž dělal v mládí dlouholetý výzkum ve věži Bílá Squra. Dodnes jsou Ostrinnovi mineralogické spisy zásadní literaturou tohoto oboru a jeho výzkum dioritu, značně rozšířil možnosti jeho použití a očarování.
Strenn
Jedna z nejkrásnějších žen království je k nepodivu čarodějka. Povídá se, že očarovala krále a dodnes tak užívá jeho přízně. Často se vrací na hrad Rog, kde se stará o knihovnu a neustále rozšiřuje její spisy. Vládne bílou magií a díky neustále aktivnímu kouzlu na velmistrovské úrovni – Duševní zrak je nebezpečné se k ní přibližovat se špatnými myšlenkami či zlým přesvědčením. Její schopnosti jsou zužitkovány jako vrchního soudce na soudní stolici hradu Rog. Nic neunikne jejímu pronikavému pohledu a bystrému rozumu.
Farava Wituu
Tato žena je velmi blízká a podobná své Paní MYHE. Je naplněna dobrem, ale dobrem nesobeckým, hledá dobré věci i ve zkaženém, které se snaží napravit. Vládne mocnou bílou a elementární magií ohnivé podstaty. Tato neobvyklá kombinace vystihuje její svérázný přístup k problémům království a vlastnímu pronásledování. Vypráví se o jejích kombinačních schopnostech míchání dvou typů magie na mistrovské či velmistrovské úrovni. Což napovídá o jejích ohromných zkušenostech, možná se jedná o postavu s nejvyšší dosaženou úrovní v celém světě. Její moc je poznat také z toho, že se snaží nemíchat do důležitých věcí království. Ráda pomáhá uprchlíkům a lidem, nespravedlně obviněných, dokáže však lehce rozpoznat lži a přetvářku, proto se neodvažujte hledat u ní pomoc, pokud jste stíháni za skutečné zločiny.
- Details
- Category: Hrdinové a gildy
- Hits: 1269
Hrdinské skupiny
Bílá legie
Poznáte je podle bílých součástek zbrojí. Často používají bílé koně, pláště, jejich znakem je čistě bílý štít. Mají asi pět bojových skupin, zbytek účastníků cvičí královskou gardu a elitní žoldáctvo.
Nejobávanější je skupina Bílé gardy ALGARA BÍLÉHO. Nejmocnější skupina řeší jen nejtěžší případy hereze, válčí s antihrdiny a chrání krystalon OLIR. Má 5 členů, nemocnější je vůdce ALGAR, který mistrovsky ovládá vodní magii, většinou v ledové či sněhové formě. Tato skupina patří k výkvětu hrdinství. Nikdo z nich není na menší než 17. úrovni.
Ostatní čtyři skupiny představují silné nepřátele všemu zlu a heretizmu. Mají od 15. po 18. úroveň, často ovládají mocnou bojovou magii a nejde se mezi nimi i pár živelných a bílých uživatelů magie. Druhý slavný současný válečník je OLDOR, vládce hadího cepu. Jeho cep je prý hadím démonem, který poslouchá každou Oldorovu myšlenku. Oldor je rovněž velmi zkušený v přírodní magii.
Krupobíjci
V čele s věhlasným ALBRA LEDOJEM. Skupina pracuje na jihu země, často se vrací domů do Kosího mlatu. Skupina proslula jako hlídka hranic, porazili mocného draka LEDOJE a zničili doupě vampírů u Fordogu. Albra ledoj – drakobijec, dokázal ovládout podivnou směsici živelné a bojové magie. Přenáší živelnou energii na hrot svého kopí a na svou zbroj. Pomocí toho vylepšuje svůj útok i obranu. Povídá se, že když bojoval se sněžným drakem ledojem na severu, jeho zbroj byla pokryta vrstvou ledu a vířil kolem něj ledový vzduch, na kopí svítil ohromě jasný ohnivý jazyk, který stvůru pálil jen přiblížením se k ní. Albra vždy strategicky vybírá živla k obraně i útoku. Ostatní členové (5) jsou válečníci, zkušení v bojové magii a jeden mág ELEO, ovládající tvůrčí přírodní magii.
Kamenní muži Skataru
Velmi silná a zkušená tlupa rytířů bílé knihy, získala hrdinství už dávno, staří zemřeli a nový je vystřídali. Dokonalý trénink mysli a těla znich učinil nástroje inkvizice a královské moci. 5 rytířů. 3 mistři boje ovládající zemní a bojové magie, 2 ovládající bílou a vzdušnou magii, kterou promíchávají a sesílají společná velmi účinná kouzla, zvláště proti temnotě. Jejich jména jsou neznámá, stačí jim krycí jméno kamenní muži.
Stolice kamenů
Nejslavnější cech mágů, mužů i žen. Tvoří jakousi radu, která se vmíchává do problémů království, navrhuje řešení a někdy se i zúčastní bojů. Mezi jejich řady patří mocní mágové jak o KULNN, OSTRINN, FERENGER a čarodějky STRENN, LOKVONDA, GÁRAM. Představitelem a nejmocnější postavou stolice je právě čarodějka GÁRAM. Velmi inteligentní a mocné médium věštecké magie. Její bojové schopnosti a útočná magie je neznámá, pokud vůbec nějakou ovládá, zato je však nejmocnější a nejdůležitější vědmou, za kterou chodí pro rady i sám král. Tato žena má již 367 let, přesto vypadá na pouhých 80 let. Stolice stála u zrodu msta Observatorium Furgum a jejich nejznámějším kouskem je pokus o změnu GORU, kdy se do rozsáhlého experimentu zapojilo desítky nejsilnějších mágů, přesto neuspělo a řada z nich zemřela na následky reakce GORU.
Ničitelé kultů
Šest skupin Ničitelů kultů chodí po království. Původně jich bylo devět, ale tři bojovali proti temným plášťům a padli. Jsou to mocní nepřátelé se zbraněmi na dálku. Vždy mají jen jednoho válečníka na blízko a zbytek ovládá mocnou střeleckou taktiku, kterou nepřátele ochromí a následně zdrtí. Magii používají nejvýše ve formě aur, ochran a magického vysvěcení zbraní.
Rytíři hromových kladiv
Jediná rytířská skupina válčící pouze svými kladivy. Na tuto taktiku dost doplácí, za poslední léta musela vystřídat 7 mrtvých členů zastřelených střelnou zbraní. Většinou útočí pěšky či na koních. Jejich vůdcem je prý Holmanův syn ELMEN– poločlověk, polobůh, který ovládá mocnou vzdušnou magii.
Sestry Myhe
Tento spolek byl původně řádovým uskupením kněžek. Během občanských bojů však tyto kněžky léčili a ochraňovali i vzbouřence a pokoušeli se pomoci zlým a mutantům. Kvůli tomu se na ně snesl hněv inkvizice, která proti nim vyburcovala zásah krále Farwotta II, došlo ke zrušení řádu a sestry byly doživotně uvězněny či popraveny za pletky se zlem. Těch několik, co přežilo vytvořilo malou skupinu potulných kněžek – ochránkyň, které podnes putují zemí a snaží se pomáhat utiskovaným, slabým a zvrátit průběhy mutací. Zákonem je tato družina stíhaná, je na ně vypsána velká odměna, přesto proti nim např. rytířské řády nezasahují, Sestry Myhe zachránili totiž mnoho rytířů na bojišti i při různých šarvátkách. Nikdy neodmítnou pomoc potřebným. Jejich vrcholným uměním je léčitelská magie, ale vládnou i jinými mocnými kouzly. V současnosti jsou natolik populární, i díky svému pronásledování inkvizicí, že se k nim chce přidat celá řada žen. Dokonce došlo i na rozšíření Sesterstva o další skupiny zaučujících se léčitelek, které však byly nejednou lstí vylákány a zabity. Inkvizice na Sestry Myhe nastrojila např. léčku, vypálila vesnici a ztloukla a pozraňovala řadu obyvatel, hlavně jim vypíchla oči a ohlušila je. Pak se schovala do trosek vesnic a když Sestry přišli zachraňovat a pomáhat, inkvizice je do jedné pochytala a upálila.
Farava Wituu je bývalá představená řádu a dodnes velitelka skupiny.
Rudokrv
Jedinečná skupina tří arcihrdinů ze starých časů a 2 jejich žáci. Arcihrdinové mají přes 2OO let, přesto je mocná bílá magie, stále udržuje hbité a silné. Jejich žáci, kolem 100 let starých kmánů patří k podobné úrovni mistrů. Říká se jim stará rudokrv. Prý zamordovali více lidí a stvůr než rytířské řády za celou svou historii. Podnikali v mládí výpady za hranice a pustošili mocnou magií na co přišli. Tři arcimistrové nesou tato jména. RUMON, KURDO, ULMA. Rumon je prý nejvyšším smrtelným sluhou Stuxe. Ovládá ohromnou ohnivou magii. Kurdo je svatý válečník ovládající mocnou bílou magii a Ulma vládne vzduchu a elektřině jako posel Holmonův. Jejich žáci – FOSTER – magie živlu země, GUTAY magie živlu vody. Jedná se tedy o velmistry elementární magie a mistry bojové magie.
- Details
- Category: Hrdinové a gildy
- Hits: 2141
Hierarchie skupin bojového a dobrodružného zaměření:
Váš respekt a pověst Vás může přivést na jednu či druhou stranu bodování. Osoby se statusem -3 až 0 jsou pronásledováni, mučeni a zabíjeni. Neutrální status je často napadnutelný. Občan má jistá práva, ale lehce je usvědčen z kacířství či s pletkami s GORU. Žoldáci a vyšší stupně bojového zařazení, jsou stále méně napadnutelní a jejich status a pověst jim dává velká práva, slevy na daních a vyšší stupeň zasvěcenosti do problémů království, rovněž zajišťuje přístup do neobvyklých míst, pohraničí či tajných knihoven a spolků.
Status
(určuje vaše postavení ve společnosti, mezi bojovými skupinami. Pokud je nízký dále klesá, stáváte se zápornými postavami, pokud stoupá, stávají se z Vás kladné postavy králoství. Oboje je možné a každé nese jistou zodpovědnost a důsledky pro vaše životy.)
- -3) vyslanci a antihrdinové temnot GORU
- -2) úhlavní nepřítel království
- -1) zplozenec GORU, mutant, špeh
- 0) zloděj, zločinec
- 1) neutrální postava, která nemá status občana království
- 2) občan království
- 3) žoldák
- 4) městská garda
- 5) elitní žoldák
- 6) královská stráž
- 7) rytířské řády
- 8) speciální jednotky jako Železní žoldáci, Inkvizice, královská rozvědka
- 9) hrdinské spolky. Rudokrv, Bílá garda, Krupobijci, Řád Bílé knihy
- 10) arcihrdinové, velvyslanci boží, král
- Details
- Category: Hrdinové a gildy
- Hits: 1236
Jednotlivé skupiny a guildy
Žoldáci
Tento stav je nejnižším stavem vojenským. Jedná se o základní královskou armádu sloužící jako pěchota v různých pohraničních šarvátkách a při lidovém povstání. Občas mají jednotky v malých vesnicích, kde udržují základní pořádek. Poradí si s primitivními formami GORU a slabými nepřáteli.
Vstup k žoldákům vyžaduje splnění fyzických nároků, vyžaduje 4. úroveň postavy, status občana, finanční vklad 100 zlatých na výbavu. Práce je placená, ale spíše otrocká. Žoldákům rozkazuje kdokoliv z vyšším statutem. Je však vhodnou bojovou třídou pro další kariéru.
Městské gardy
Hlídači, policisté měst. Jejich úkolem je udělat ulice bezpečné, hlídání památek, městské rady, dohlížet na popravy, vězeňské služby a hlídky na hradbách. Jejich úkoly nejsou snadné. Spousta jich zemře při výkonu služby. Zejména v nočních hodinách přichází garda o své muže, vlivem útoků zlodějů, zplozenců GORU, mutantů či nadbytostí (upíři, vlkodlaci, Šavadové)
Vstup k městské gardě zahrnuje minimální úroveň 7, lejstra o působení v žoldáckých legiích, řádný glejt občanství a tělesnou prohlídku. Také investici 300 zlatých jako zálohu na vybavení.
Elitní žoldáci
Tato skupina válečníků má už často nosy nahoru. Jsou pyšní na svůj status, často způsobí při svých úkolech řadu škod z nedbalosti či vědomé drancování a znásilňování. V této sortě válečnické narazíte na samé ostřílené rváče, pijáky a mordýře. Jejich pověst je obávaná jak na bojišti tak v civilu, kdy před nimi obyvatelé raději zamykají a utíkají do lesů. Často si z boje ponechávají zajatce, které pak prodávají do otroctví, vyžadují výkupné či oběti prostě sami odsoudí a umučí k smrti.
Eliot Tender je vrchním kapitánem všech elitních žoldáků. Zkušený hrdinský válečník se snaží držet tuto smečku vlků na uzdě, ale ani on nemá oči všude. Cech je dosti rozsáhlý, má zástupce v každém řádném městě, uctívá boha Stuxe, což má ovšem za následek jen prohloubení jejich zvířecích pudů a vypočítavosti. Jejich spolek sídlí v hlavním městě, Hagohu, Kataru, v Zobené a Ramnu.
Vstupními požadavky jsou: občanství, účast v cechu žoldu či u městské gardy, 9. úroveň vývoje charakteru, zkušenost v boji s železem, magií či se střelnými zbraněmi. Vítá se uctívání Stuxe a používání zákeřných zbraní či taktik.
Královská stráž
Je výkvětem elitního žoldáctva. Nejlepší muži, kteří to dopracují až na poručíky a kapitány žoldáku či vysloužilé důstojníky elitního žoldáctva směřují do královské družiny. Je zde řada adeptů na hrdinství, mocní válečníci i mágové. Mají velká privilegia, spousty vstupních glejtů a volnost pohybu po celé zemi.
Podmínkou je vysloužilost u elitních žoldáků či kapitánství u žoldáků. Vlastnictví plné plátové či magického roucha. Vstupní částkou je 1500 zlatých, povinná úroveň 12.
Rytířské řády
Pro vstup obecně je většinou nutná částka 5 000-10 000 zlatých, vlastnictví plné plátové zbroje, náboženské požadavky, pokorná mysl, minimální úroveň 9. Rytíř musí být občan a šlechtický titul je vítán.
Řád bílé knihy – Z tohoto řádu povstávají často hrdinové či inkvizitoři. Bílá kniha je vlastně rytířskou příručkou – kodexem každého člena, který paladinové udržují zuby nehty. Rytíři tohoto spolku nesnáší mágy a druidy. Podle kodexu nesmí zabíjet bezbranné, musí ničit každé zlo, ničit jiné rasy (elfy, trpaslíky), nadbytosti, účastnit se turnajů, modliteb HOLMONových, cestovat zemí, soudit lid a učit se bílé magii. Nejznámější hrdinové, kteří se stále hlásí k tomuto řádu jsou Kamenní muži Skataru.
Sídla: Forumalis Robeus, Rustow, Zobená, Ramn, Hagoh, Observatorium Furgum
Holmonův řád – Má vlastní zvláštní pravidla. Rytíři zcela důvěřují svému bohu a jsou mu cele oddáni. Konají slepě dobro, neberou odměny. Jsou často mučedníky a mají občasné masochistické sklony. Řád Bílé knihy je spíše rozumový, chladný, kdežto služebníci Holmonovi jsou zaslepenci, fanatici, emocionálně vedeni v před.
Sídla: Forumalis Robeus, Hrad Rog, Zobená, Ramn, Hagoh
Řád Slunce – Zářivý válečníci v pozlacených přilbách či zbrojích. Na štítě symbol zlatého slunce. Jsou to typičtí bojovníci se zlem a mutací. Často je vysílá inkvizice na speciální mise. Bojují s monstry, draky a démony. Mají speciální nároky pro vstup – 14. úroveň, 10 000 vklad, šlechtický titul, posvěcení od inkvizitora či samotného krále.
Tento řád je velmi uctíván a patří k vrcholu rytířské elity. Často pořádá turnaje a vede jízdu paladinů do bitev.
Sídla: Forumalis Robeus, Skatar, Zobená
Řád Šedých rytířů- Tento řád je spíše tajným spolkem, sektou. Jeho rytíři jsou často převlečeni za účastníky jiných řádů, tak získávají informace. Jsou pronásledováni jako uctívači a potomci vyslanců GORU. Proslýchá se, že přijímají rozkazy přímo od antihrdinů či vyslanců zla a démonů. Inkvizice se jim pokouší zlomit vaz, ale toto temné rytířstvo má skvěle vybodovanou síť úkrytů. I když je z velké většiny pronásledováno, na jihu je v úctě a lidé GORU, či vzbouřenci a volnomyšlenkáři je mají velmi rádi. Dávají často příspěvky na Kosí mlat či Fordog. Tady jsou vždy vítáni jako hrdinové a pokud přijede inkvizice, lidé rytíře kryjí vlastními těly a vždy je mezi sebou skryjí.
Sídla neznámá, možná temnohrad, Fordog, Kosí mlat
Řád květu Myhe – říká se jim nejužitečnější paladinové, doktoři, léčitelé. Mají silné magické schopnosti jejich patronky Myhe. Čato jedou s armádou jako lazebníci, léčitelské prapory a modlitební podpora, to však neznamená, že se neumí bít.
Pro vstup do tohoto řádu je nutná pouhá 5. úroveň, není nutný šlechtický titul, ani zkušenosti v armádě. Nutné jsou předpoklady k léčitelské magii, citlivý a přemýšlivý duch.
Ostatní řády považují Květ Myhe za méněcenný. Uznávají ho jako léčitelské uskupení, ale ne jako rytířstvo. To se pokouší změnit nynější představitel řádu Mikulon, který na rytířských turnajech vyhrává nejčastěji ze všech. V jeho erbu je květ na kameni.
Sídla: Forumalis Robeus, Rustow, Zobená, Ramn, Hagoh, Observatorium Furgum, Kosí mlat
Speciální jednotky
Železní žoldáci – Skupina elitních žoldáků vyšší kvality, mistrovsky vyzbrojena a strategicky postavena. Řeší různé prekérní situace, zbavují se nevhodných svědků, řeší otázku hereze u nižších vojenských řádů.
Inkvizice – Nejobávanější v očích většiny. Mají přímé kontakty s královskou rozvědkou a králem samotným. Upalují, mučí a zatýkají, koho uznají za vhodné. Téměř neomezené práva. Občas mají velmi silné spojence, kteří za ně dělají špinavou práci. Sídlí snad ve všech koutech země, často magicky sledují občany, cechy, žoldáky i rytířské a hrdinské řády. Mají prsty snad ve většině podivných únosů a vražd. Jejich zvědi jsou snad v každém spolku království.
Královská rozvědka – zprostředkovává výsledky inkvizice, vojenských tažení, předává rozkazy krále, má výsadní práva na koně, bojovníky ve všech kastách až na hrdinskou ligu.
Hobití strážci z Rustowa – I když se v podstatě jedná o obyčejnou městskou gardu, jsou mnohem více. V dnešních dobách nikdo nedává hobitům žádná práva a pravomoci. Rustowští v čele s Březulkou si však tvrdě vydobyli. Nejenomže dokázali svou hodnotu a stali se občany králoství, což se moc nelidem nestane, ale dokonce založili vlastní cech strážců Rustowa, kde dosáhli tak náramných výsledků, že je musíme považovat za elitní, neli speciální jednotku. Jelikož se s nimi inkvizice nebaví, král ne ně ani nepohlédne, vybudovali si vlastní rozvědku, stanivili vlastní cíle a v dnešních dobách jsou uznáváni dokonce rytířským řádem Slunce. Přesto neustále hrozí, že se jich pokusí král a inkvizice zbavit a získat tak Rustow i s celou špionážní sítí do vlastních rukou.
Plamen OLIRU - Tento cech je hodně zaměřen na kouzelnictví. Jeho členové chtějí dokázat, že i samotní mágové mohou pracovat jako ochranná eskorta, bojové komando či předvoj vojska. Jsou to bojoví mágové, většinou velmi obratní v živlech a bílé magii, hodně úsilí rovněž věnují fyzickému tréninku, takže se umí dobře ohánět mečem a holemi. Velí jim Heisa Kladana, slavná hrdinka, která pochází z hlavního města a celý život zasvětila ochraně Forumalis Robeus a života krále. Není žádným tajemstvím, že spolek je z velké většiny ženským útvarem. Přesto se najde řada mágů, kteří sní o tom, že v této skupině budou jednou pracovat. Plamen OLIRU měl už totiž příležitost dokázat, že se bojovníkům nejen vyrovnají, ale že je dokonce ve většině i předčí. Jejich kouzla jsou často provázána s bojovou magií, což mnohého nepřítele zaskočí. Proslýchá se, že útvary Plamenů ovládají společná kouzla, na kterých se podílí celá družina. Tato až neuvěřitelná sehranost je jistě více smrtící, než sto rozzuřených vojáků, kteří umí jen pobíhat a sekat. Proslulá je zejména Blokáda OLIRU, kdy Plamen obklíčí nepřítele a uzavře jej v magické bariéře. Tu pak zmenšuje až je rozdrtí či vytopí vodou, naplní ohněm a jiné příjemné druhy usmrcení.
Sídlo: Forumalis Robeus